"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar edelsmid@bartrensen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil."
Onze webshop is sinds 2016 aangesloten bij Webwinkel-Keur en daarmee krijgt u gegarandeerd nog meer zekerheid over uw aankoop.
Bij Edelsmid Bart Rensen heb je de zekerheid dat:
De adresgegevens zijn gecontroleerd.
Contactinformatie als telefoon, e-mail, KvK en adres goed vindbaar zijn.
Je zonder problemen gebruik kunt maken van je 14 dagen bedenktijd.
Je jouw geld binnen 14 dagen na retour terug hebt.
Prijzen duidelijk vermeld staan.
Bij geschillen een bindende uitspraak komt via Digidispuut.nl.
Je echte reviews over de webshop kunt delen en bekijken.
bartrensen.nl heeft ingestemd met de WebwinkelKeur gedragscode.
“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”